A A A K K K
для людей із порушенням зору
Курненська громада
Житомирська область, Житомирський район

Звіт за І півріччя 2021 року.

Загальний відділ.

      Впродовж звітного періоду загальний відділ Курненської сільської ради працював над вдосконаленням порядку документування управлінської інформації та роботи з документами відповідно до вимог чинного законодавства. Проведений аналіз кількості вхідної, вихідної кореспонденції. За І півріччя 2021 року документообіг в цілому складає 1344 документів. З них 670 документів вхідної кореспонденції, розгляд яких було доручено відповідним структурним підрозділам сільської ради або окремим посадовим особам та 674 документів вихідної кореспонденції.

          За І півріччя 2020 року працівниками відділу видано громадянам 4575 довідок, в тому числі: про склад сім’ї або зареєстрованих осіб у житловому приміщенні, довідки і клопотання, пов’язані з виплатою компенсацій на поховання громадян, про реєстрацію та фактичне місце проживання громадян, довідки для оформлення спадщини за заповітом та оформлення спадщини за законом, і  інші.

          Враховуючи зміни в законодавстві з березня 2020 року загальний відділ розпочав свою роботу в автоматизованій системі «Реєстр територіальних громад». Реєстр територіальної громади наповнюється щоденно. Змінюючи реєстрацію місця проживання, реєструючи місце проживання новонароджених дітей, реєструючи місце проживання особи, загальний відділ вносить зміни та оновлює дані в Реєстрі. За вказаний період загальним відділом сільської ради видано 145 довідок про реєстрацію місця проживання особи. Зареєстровано місця проживання - 68, знято з реєстрації з місця проживання – 48.

          В І півріччі 2021 році до виконавчого комітету сільської ради надійшло 564 письмових пропозицій, заяв та скарг громадян, в яких порушувалися питання соціального захисту, благоустрою, землекористування, ремонту доріг та інші. Як і в минулі роки, найбільша кількість звернень надійшла щодо встановлення меж земельних ділянок, надання дозволу на розроблення проектів землеустрою та технічних документацій.

          Впродовж цього періоду надійшло 141 заява на матеріальну допомогу. 

          Матеріальна допомога надавалась жителям громади на:

  • проведення медичних операцій;
  • особам, які потребують довготривалого та дороговартісного лікування;
  • особам, які потерпіли від наслідків пожежі, стихійного лиха;
  • особам, які беруть (брали) участь в антитерористичній операції або членам сім’ї такої особи;
  • особам, що потрапили в складні життєві обставини (незахищеним верствам населення та малозабезпеченим сім’ям);
  • учасникам бойових дій,   учасникам ООС;
  • учасникам ліквідації аварії на ЧАЕС.

          У відповідності до Закону України  «Про військовий обов’язок і військову службу» та з метою організації і проведення заходів із військового обліку загальним відділом виконавчого комітету сільської ради був розроблений перспективний план з військового обліку військовозобов’язаних і призовників на 2021 рік. Проведені звірки облікових даних карток первинного обліку із обліковими даними особових карток П-2 військовозобов’язаних з даними у 6 відділі Житомирського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки та погосподарськими книгами сільської ради.

          За І півріччя 2021 року відправлено  на строкову службу 5 юнаків:

  • Стрибізький старостинський округ – 2;
  • Великолугівський старостинський округ – 1;
  • Курненський старостинський округ – 1;
  • Тетірський старостинський округ – 1.

          За І півріччя 2021 року 4 громадян виявили бажання йти служити за контрактом до Збройних Сил України:

  • Курненська сільська рада – 1;
  • Великолугівський старостинський округ – 2;
  • Соколівський старостинський округ – 1.

          Вдосконалюючи роботу із запитами на інформацію та у зв’язку з опрацюванням запитів та підготовкою відповідей на них, загальним відділом підготовлено та затверджено Положення про порядок роботи із запитами на інформацію. За І півріччя 2021 року до загального відділу надійшло 10 інформаційних запитів, з них: 2 – від громадських організацій, 4 – від фізичних осіб, 4 – від юридичних осіб. Робота із запитами на публічну інформацію спрямована на забезпечення права кожного громадянина на доступ до інформації, що знаходиться у володінні сільської ради, створення належних умов для реалізації цього права відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».

          Із загальної кількості інформаційних запитів: 8 інформаційних запитів надійшли до сільської ради електронною поштою, 2 – поштовим відправленням.

          Всі інформаційні запити, які надійшли розглянуті відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» у встановлені законодавством терміни.

          Протягом звітного періоду здійснювався контроль щодо актуалізації Регламенту роботи Курненської сільської ради та Інструкції з діловодства у Курненській сільській раді та її виконавчому комітеті. Організація засідань сесій та засідань виконавчого комітету  проводилась відповідно до вимог Регламенту роботи Курненської сільської ради восьмого скликання.

          Протягом І півріччя 2021 року відбулося 7 засідань сесій сільської ради на яких прийнято 684 рішення та 7 засідань виконавчого комітету на яких прийнято 236 рішень. За результатами засідань всі прийняті рішення, відповідно до Інструкції з діловодства, опрацьовані, зареєстровані, оприлюднені на сайті, розмножені та доведені до відома та роботи виконавців.

          Протоколи засідань сесій, виконавчого комітету та документи до них сформовані у відповідні томи та внесені до опису справ постійного зберігання сільської ради.

          Відповідно до п.20 ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України "Про Національний архівний фонд і архівні установи", «Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях» працівниками загального відділу велася робота щодо упорядкування та архівного зберігання документів.

          Розпорядженням сільського голови від 22.03.2021 року № 16-од затверджено новий склад експертної комісії сільської ради.

          За І півріччя 2021 року відбулося 4 засідання експертної комісії на яких розглядалися та схвалювалися акти про вилучення для знищення справ (документів), не внесених до Національного архівного фонду, описи справ постійного зберігання описи справ з кадрових питань (особового складу).

          Працівниками відділу постійно здійснюється робота щодо впорядкування документів згідно номенклатури справ, інструкції з діловодства.

Інформаційні дані за І півріччя 2021 рок

 

Видано довідок

Зареєстровано місця проживання

Знято з реєстрації місця проживання

Заяви та скарги громадян

Заяви на матеріальну допомогу

Відправлено на строкову службу

Відправлено на службу за контрактом

Нотаріальні дії

Оформлено справ по субсидіях

Курненська

сільська рада

1099

11

6

564

141

0

1

61

122

Стрибізький

старостинський

округ № 1

690

15

6

 

 

2

0

65

104

Старомайданський

старостинський

округ № 2

444

0

4

 

 

0

0

24

82

Великолугівський старостинський

округ № 3

651

7

4

 

 

1

2

34

101

Тетірський старостинський округ  № 4

424

9

2

 

 

1

0

37

158

Курненський старостинський

округ  № 5

309

7

-

 

 

1

0

1

73

Соколівський старостинський

 округ № 6

473

4

12

 

 

0

1

5

169

Андріївський старостинський

округ № 7

139

6

9

 

 

0

0

1

28

Теньківський старостинський

округ № 8

271

8

2

 

 

0

0

9

39

Павлівський старостинський округ № 9

75

1

3

 

 

0

0

7

40

Всього:

4575

68

48

564

141

5

4

244

916

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь